Gott folk!

vad är det med er, jag vet att jag är seg o dryg o skriver aldrig här inne. men varför blir ni det samma? undrar?!

idag va jag på c-syd med mentor. blev 2 par skor o en hudtröja. riktigt nöjd :D visar i morgon :)

det har precis varit en tjej här o tittat på lägenheten hon berömde den väldigt, så jag kunde ju bara tacka o ta emot :) för jag är ju förjävla bra på iredning :D

mentor håller på att plocka ner sina saker och i morgon händer det verkligen på riktigt,
han flyttar ut :S

o tydligen så har jag inga vänner längre? ho ho?

Kommentarer
Postat av: inafina

Du är för söt snäckis! Klart att du har vänner :) Bara väldigt upptagna, eller iallafalla jag, men det är bara justnu! Hehe.. Är skit bissy på veckordagarna med praktiken och är uppbokad på helgerna,ingen lugn stund här inte. Nästa helg kanske kanske det blir lite lugnare om inte jag och mannen åker en runda till k.stad över helgen, om vi inte gör det kan vi vel ta en träffis!? Pusspuss

2009-09-26 @ 08:54:39
Postat av: teez

HOHO :) Vi finns ju här här här och där där där. Men upptagna, japps kanske en aning :( Jag håller med inis, nästa helg låter kanon.. jag jobbar dock 7-16 alla dagar men lite kvällstid kan jag! Puuuuss

2009-09-26 @ 23:31:42
URL: http://threee.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Joho. Jag är också din vän! :) Jag tänkte precis slänga iväg ett sms till dig och höra var i sverige du befann dig!! & Hörru. kommer du inte till stockholm innan den 21november så ses vi då! För då är jag i skåne å ska ha de hära. släktkalaset. Men du fåår så gärna komma dååå! pusss&kram!

2009-09-27 @ 10:45:51
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0