Hemma!

så nu är jag hemma. kommer visa bilder nu. fast i bilderna händer det dock itne mycket i och med att jag hållt mig inne hela helgen... ida har varit sjuk jonas har jobbat o jag har inte haft ork o lust o göra något annat... kamilla o anna fick ju dock ut mig. riktigt trevlig att träffa dom. anna som amn bara träffat en gång innan, men så trevlig. mycket prat lite shopping o allmänt mysigt...

har nog bestämmt mig för att åka upp till helejn igen, vet inte riktigt hur länge, men min lilla malousan ska minsan hänga med :D

jonas på bilden, va var på hans kusins nyöppnade ställe...
trevligt men va där dock itne så länge


jag är lite ledsen för att jonas itne vill gå, sitter på en barstol :P
en väldigt liten barstol :P


grabbarna på djurgården, på väg till wärldshuset (ja det stavades så)
jätte god mat, jonas far som ägde det tror jag och alltså bjöd :) mmm.


på kvällen blev det vin o bakadpotatis för mig o jonas medan ida låg o va sjuk...


o här har vi sjuka ida


jag o jonas gjorde henne sällskap, massa prat om allt...


kamilla, jag o anna fikade i gammla stan


senare när vi va klara med affärerna blev det gjod kebab


milla


anna


me


o så här nära havet bode jonas på kungsholmen, nice :D


sen träffade jag även lilla rex. världens sötaste, dock efter malou då :P


Tack för en riktigt trevlig helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0