Hur många behövs det för att byta lampa på bilen?

Jag o Mentor kör i väg och handlar mat, efter det hämtar vi upp Beji, vi kör vidrae till statoil. de köper en lampa och börjar försöka byta, utan resultat så sticker vi hem till beji för att få lite verktyg. utan resultat, trångt utryme för handen, till och med jag va där och pillade en liten stund. då dycker Davor upp, en liten stund senare så kommer Bejis pappa ut, (han som fixa det mesta) jag sitter mest i bilen och tittar på. liten stund senare så kommer Cirre, som bor i något hus brevid, 2 min efter det så kommer Ammar som också bor granne med cirre o beji.

så tillsist va vi alltså  7 personer för en liten liten lampa. Herre gud alltså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0