jaha ja!

ja det va ju ett tag sedan, då jag itne längre ha en dator, en säng o ett mat bord...
men det går bra ändå. lite ensamt, emn jag vänjer mig...

jag är trött, vet itne riktigt varför, har saker o göra i då o då.
sen så har jag planerat, elle rdet finns i planerna att jag o ina ska upp till sockholm om ca 3 veckors tid. ska bli nice o komma iväg. annars händer inte mycket.

har shoppat lite skor o en tröja:



ny tröja från carlings


sen har jag äve med stor sorg i mitt hjärta fått slänga två par skor,
o även ränsat min trosslåda :)


Kommentarer
Postat av: sofie

När vill du shoppa med mig?

2009-09-29 @ 16:52:09
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0