kaos!

ja riktigt kaos. allt går väldigt upp och ner. ena sekunden är allt skit bra, får reda på nya o intressanta saker. som piggar upp mig...

andra minuter står jag o stirrar in i en vägg o tycker inte alls det är konstigt, att jag har ståt bort drömmande i flera minuter då jag inte har någon kontakt med omvärlden överhuvudtaget!

livet är upp och ner hela tiden och undrar när det ska bli lite rätsida på min liv.

men gott folk, Sluta! jag vill inte höra men detta då, tänk här tänk så, tänk så. JAg VILL INTE TÄNKA!
det löser sig... jag vill fixa själv. jag klarar mig, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: zazza

Saknar dig sötnos! kom till malmö nån dag och lek med mig!!!

2009-09-10 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0