Kräftskiva i september ? :D

ja i går va jag på kräft skiva hos livosa, gjorde vid mig hos thess med lite vin o shots :) sen väntade vi in stefan sen bar det av till kolonin, jag åt kyckling bitar med pastasallad, senare bar det av till stan. kvällen började ju redan 4 så vid 8 var man förvånad att det inte var dags o gå ut, men tiden bara sprang iväg :) blev en snabbis i stan. lika patetiskt som vanligt, tråkigt nog :(

o så va det bilder :)

folket!


snygge thess


jag o tobbe :)


En kräfta försökte äta upp mig


så thess åt upp den, räddaren i nöden :)


jag o äckliga små monster :S


äckligt monster, thess o stefan


jag o stefan


monica o elin






tobbe, thess, stefan, o jag :P  går bra med kameran va!


vattenpipan kom fram :)


Folket :)


thess sjöng o maija spelade gitarr.. haha jo vist eller hur ;P

så då har ni fått ett smak prov på lovisas underbara kräftskiva. som jag inte har någon bild på bara.
nej ingen alls. tråkigt gumman. men tack för allt o lycka till i Australien <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0