På väg hem till mig :)

Titta vad som är på väg hem till mig :) jag fick den helt gratis :)
ja jag vte mamma du sa att jag inte skulle gå på något sånt här mer.
men i och med att jag är så himla nöjd med min tele, men börjar den bli dålig.
o deta är bara veriationen bättre. så snart kommer jag byta över till telenor, tror jag det va.
0,39 kr ringde man för. men för 200 kr i månaden så låter deta bra. ca 50 kr mer än va jag betalar nu
och det fick jag inte änns ha då jag itne är student längre. men jag känner mig nöjd, än så länge :)

jag lovar att det är bra, thess har gjort exakt samma o det blev jätte bra :)
eller hur thess :) ?

Kommentarer
Postat av: teez

haha ja :P men jag har 3, du kunde väl tatt en där istället så kunde vi ringt billigt! :D

2009-09-26 @ 14:15:25
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0