Rör mig inte!

i dag va jag så trött på jobb så jag fick gå o hälla vatten i huvudet två gånger. men nu känns det bättre...
men orkar ingeting längre, jag tränar inte, lagar ingen mat, städar inte, resväskan står helt orörd sen jag kom hem från stockholm, jag diskar inte, bäddar inte, bryr mig inte. jag är nog levande död för tillfället...

malou henne bryr jag mig så klart om. Mitt lilla <3

i morgons ska jag till isbanan o döma lite. ÅÅÅÅÅÅ ska bli så härligt. tänkte fråga om jag kan komma o stå lite på isen nästa vecka o så fall ta med mig lisa (kusinen) för lite hjälpa med friska upp minnet. för snart börjar ju min domar säsongen.

snart ska jag hjälpa mentor att blocka i hopa lite. för på lördag flyttar han ju... autch :/
men det ska gå bra det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0