stockholm!

ja här sitter jag nu.

mitt hemliga uppdrag gick sådär kan jag väl säga. men ni får veta mer när något är bestämt. Men jag känner mig väldigt nöjd ändå. i natt fick jag inte sovit mycket då jag vaknade en gång i timmen o tittade på kolckan så jag inte skulle försova mig... så har varit så otroligt trött, och jonas o soheil har dragit runder med mig hela dagen o jag har aldrig riktigt förståt var jag varit.

galerian blev sista stoppen, där träffade jag ida, jonas va lite sen så jag satte mig o väntade i en soffa, en stund senare så känner jag en hand på min axel, o jag hoppas bara upp samtidigt som jag tänker : JA JONAS... senare när jag tängte efter så vet jag faktiskt inte om jag råta somna till... inte bra o somna på ett köpcenter, men som ni förstår så va jag väldigt trött...

har fått vila o bakadpotatis står i ugnen... lite vin till det o sen ska jag nog sova...

i morgon ska jag träffa kamilla :)

hoppas ni har det bra... puss  & kram

jag saknar min älskade vovve så otroligt mycket, puss puss å henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0