april skämt!

ja jag fick mig en blåsning i morse. eller ja det skulle varit en väldigt bra tyckte stoffie i alla fall.

jag låg och sov när stoffie rätt som det kommer in i rummet:
Stoffie: Malou har rymt, grinden va öppen så hon stack.
(i och med att det inte är första gången så reser jag mig sakta upp ur sängen och klär på mig i min egna lilla tackt, stoffie springer upp under tiden)
Maija (mummlar): har du yter dörren öppen då?
Stoffe: nej.
Maija( jag går upp öppnar dörren, skriver ut): Malou?
(vänder mig om för att ta på skorna för att börja leta, då har även paniken börjat komma till mig)
Stoffie: april april, det är första paril i dag. (så får jag mig en kram)
Stoffie: men det va ju ingen atcen (eller hur det stavas) i dig, jag trodde du skulle bli helt stirrig o skynda o klä på dig o springa ut.

haha icke, men det va ett bra försök i alla fall, o upp ur sängen kom jag i alla fall, eller ja 2 min senare låg jag där igen :P


o nu: sitter hemma hos stoffie, han o killarna är i hbg o festar, ska vara taxi i natt, ser jag verkligen fram emot :P
i morgon: fest :D jjaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0