Baby Shower!

ja i dag överaskade vi kajsa o snetto med Baby Shower :D något fick jag ju se till att göra för dom. riktigt trevlig fast många inte kunde komma :( men vi hade jätte trevligt...

Presentisar från oss gäster:)


sara o pernilla


sofie kajsa sara


snetto, nemo, tjogge, pytte


s här pigg såg jag ut i dag :P nej jag är inte på tjocken. bara legat på mig lite :P


kajsa öppnar paket


markus öppnar min present


allt fint de fick :)


Min kameras är inte snäll här men hä har vi de blivande föräldrarna <3


jag hade jätte trevligt. o kajsa bev riktigt överaskadd, så det va kul :)
Man skulle även kissa kön o datum. jag tog pojk o 4 maj. fast de nästa vet det ska bli en tös. tihi. eller ;P

lycka till mina underbara vänner.


Kommentarer
Postat av: teez

Gissar på att du köpte det gröna ;D

2010-04-11 @ 17:36:43
URL: http://threee.blogg.se/
Postat av: Kajsa & Marcus

Tack än en gång för att du tog dig tid att ordna det =) Vi blev jätte glada. // Kajsa & Marcus

2010-04-11 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0