Blödig!

ja jag är en riktigt tönt när det gäller att vara sjuk...

nu har jag en eller ja 2 tabbleter i kroppen igen så nu mår jag hyfsat. men annars så ligger jag o stonkar o skakar o kommer till och med en o annan tår då o då. mest för att det gör så jävla ont i mitt ben. satan va ont det gör. hela benet inte bara på ett stället. stackar lilla jag :P

men i morgon är jag frisk, det känner jag på mig :P

o fresten både jag o stoffie ska gå o kolla lägenhet, kul va? ja vars en :D

nej dag o krya ner igen, så kommer väl snart stoffie o tar hand om mig, världen bästa <3


Kommentarer
Postat av: teez

åh vad kul :) Vilken fick du kolla på? Puss

2010-04-09 @ 10:11:22
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0