Idag då?

jag har små mycket snor eller slem eller va ni vill kalla det i mina bihållor. jätte jobbigt, det bara ligger där. det går inte få ut eller ner. o det sätter stopp för allt annat :( hur får man bort detta? jg har köpt några tabbleter som skulle lösa upP det, vilket skämt. mina lunger börja bli riktigt trötta och irriterade o i morgon är det jobb, hur fan kommer deta går.

annars i dag så skulle jag ringa på lägenheten, men ni tror inTe dom har tat bot nr? men ni tror väl inte jag är dum, har faktiskt skrivit upp det, men det ligger hemma hos stoffie o sen finns ju eniro :) utan svar, men jag lämnade inte ett meddelande, fast man inte hör va jag säger :P

jag tar mycket bilder med min mobil, tråkigt jag inte vet var sladden är det den :(
vi va ute och gick med jonathan o malou i dag. malou är min vovve o jonathan är stofife brors sån på 3år o han ville följa med. han hölt i kopplet. men när man inte orkade längre så bara släppte han :P då va han nöjd. för söt liten pojk. får visa er någon dag...

nej nu ska jag vila, o sen? Hemligt, ett tag till i alla fall ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0