Kickup

sitter på jobb nu, internet fungerar inte riktigt som jag vill. så än så länge har det inte blivit någon film. inte så bra säning här ute i skogen. men har fått kolla runder lite på internet i alla fall.

i dag har jag o thess packat in min säng o stält upp den på thess mammas vind :) stefan kom även precis lagom o hjälpa oss att bära, sisa omgången fick inte jag bära bara för att jag va inte tillräkligt bra på det enligt thess :P kul att träffa stefan igen med (fast det bara handlade om en halvtimmes tid). 100 årsedan känns det som ;P efter det stack jag o thess o titta lägenhet jadå. fint ska det vara :) sen bort till inis o snacka massa skit :D träffas alldeles för sällan nu mera :( vi börjar bli gammla.

thess o ina förstod inte heller vad jag gjorde uppe mitt på dagen när jag skulle jobba natt...
- varför sover du inte?

så här enkelt är det...



det här är kickup. det är en energi dryck utan koffein o annat skit.
bara av vitaminer, mineraler o antioxidanter. Naturlig energi alltså.

smakar som en vitamin brustabblet med kolsyra fast med grön smak.
man lär sig att den är god :) det håller mig vaken. man ska tydligen inte ta den efter kl 2 enligt min arbetskollega om man vill försöka somna vid 8 snåret del vid säga o det håller jag...
för jag tycker om o sova :D


Kommentarer
Postat av: teez

haha :D du är go du, puss

2010-04-15 @ 09:34:26
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0