Nu jävlar :)

fick ett samtal i dag, det va l-ahem. o ja, jag fick lgenheten jag varit o tittat på. en 2½... så nice... wie wie wie.
ja mamma blev lite små nojig, med pengar men det löser sig, för det har jag. då i alla fall sen att det kommer ta tid att köpa in allt, får va så. för jag har helt själv gjort så jag stå min mina 2 jävligt stabila ben igen.

fan nu händer det så skönt. äntligen blir livet på riktigt igen...

va även på intervju, känndes inte riktigt lika bra i dag, tråkigt nog :( jag får hoppas på att de såg hur söt jag va istället, så dom får ta på det. ;P varför det inte gick så bra?

men vilket som, det löser sig, det gör det alltid :D
(o jag är ett levande bevis på attd et faktiskt är så)

idag, grilla o vin drikande med mannen, sen får vi se :)

Kolla, ser ni itne så söt jag är :P hahahaha


Kommentarer
Postat av: teez

Du är bäst min maija <3

2010-04-16 @ 21:07:30
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0