Sluta tro!

Sluta tro att jag är en männska som inte tycker om visa eller andra.
Sluta tro att jag är, elak, spänd, kaxig m.m m.m...

jag är fruktansvärt trevlig människa :) ja riktigt jävla trevlig.
nej man kan inte tycka om alla, men jag försöker, percis som alla andra borde göra.


sen att jag vet att jag är väldigt bra och nöjd och stolt över mig själv vill jag inte skämmas över.
Jag vet att vi bor i sveige och man egentligen inte får vara o tycka så om sig själv. men jag sticker väl ut som alltid :D

Jag trivs och är nöjd med mig själv och men självklart vill jag utveklas. det ska man aldrig sluta att göra.

Men förstå, jag bryr mig inte om er. ni är bara ynkliga om ni tror att jag har tid och lägga på idioter.
nej det gör jag på människor jag bryr mig om och trivs med.

ni andra, ni är bara min omgivning. och för tillfället, så trivs jag med allt, så släpp ner axlarna och koppla av :D

kolla så jävla trevlig jag är, o thees med :)


Så gott folk, Jag tycker om er ;D


Kommentarer
Postat av: Millan

Jag tycker att du är trevlig snäll & söt på alla sätt och vis! :) Vi ses snart, för då kommer jag ner till Landskrona!! pusssss <3

2010-04-06 @ 19:27:02
URL: http://kamillaolsson.wordpress.com
Postat av: Sofie

usch det är jobbigt med såna människor som tror sig veta en massa, drar slutsatser, tror dom listat ut en och som dessutom måste skapa en massa märklig dramatik. tror dom har för mycket fritid eller något. klart man ska tycka man är grym, fast vara försiktig att verka högfärdig.. högfärdiga människor är ofta oerfarna, osäkra och har tappat fotfästet från jorden. dom är pinsamt lättlästa och totalt ointressanta.



Man får lov att sticka ut i Sverige, fast det finns dåligt med plats till dom som vill sticka ut för något positivt. Negativism och pessimism verkar vara mer populärt.

2010-04-06 @ 22:38:06
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com
Postat av: faster

Stå på dig annars gör någon annan jävel det!Allt handlar bara om den berömda svenska avundsjukan!Man kan inte passa ihop med alla men man kan försöka respektera varandra i alla fall!Men lägg inte energi på sådana som inte ger någon tillbaka!

Utan umgås med dem som får dig att må bra!

Kramar från faster

2010-04-07 @ 08:47:47
Postat av: teez

haha vilken fin bild :) Du har massa bilder jag inte fått se på oss :P Du är fin, bäst och vackrast och absolut trevlig! :D <3

2010-04-07 @ 21:40:25
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0