snart pigg o glad igen :)

ja jag har tagit mig en tablet i dag igen. men jag mår mycket bättre. förutom näsan o halsen. får knappt luft, eller jag kan andas in genom näsan men ut kommer inget. allt käns så tjockt.

så i kväll är jag frisk. ska snart in i duchen, har svettats som en gris i natt o nu.
ska bli skönt o känna sig ren o stoffie vill till c syd o tittat motorcykel hanskar...

nej duchen kallar o stoffie pratar med mig hela tiden så jag kan inte konsentrera mig.

blir vetrinären med i dag med lilla lou med, ta spruta.


Kommentarer
Postat av: Pytte

E du sjuk nu igen KVINNA? Hur är det med ditt emunförsvar egentligen? Du får täppa till näsan och munnen och öronen när du är ute så ingen smittar dig! Ät en klementin också så blir det bra!

2010-04-09 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0