yr pelle!

ja min sann, sån tur att jag kan roa mig själv då o då eller egentligen tror jag allt är stoffies fel :P

i går hade jag string på mig, häde inte ofta:
S: varför har du såna på dig?
M: För att det va de ända bomulstosorna som va emmmmm... Röda!
M,S:
hahahahhahahaha
M: haha oj nej jag menade eee torra.
S: a okej.
M: hahaha men nej jag menade rena...

hahahha, vilken yr pella man kan vara. o liksom va, Röda, var tusan kommer röda i från. hahaha


jag är ingen morgon människa, som jag tror de flesta vet.
så i morse (hade redan förvarnat stoffie att bara låta mig vara på morgonen)
snackar stoffie så klart på o håller på att reta mig eller nått. så jag ska räcka fuck you år honom.
men va gör jag. trycker upp tummen i huvudet på honom.

ja  som sagt ingen morgon människa...


För någon dag sedan fick jag bestäma helt själv va vi skulle se på tven:
S: du får bestäma va vi ska kolla på (och kastar kontrollen till mig)
M: (slår första)
S: nej inte den.
M: (trycker vidare)
S: Nej inte den.
M: (trycker vidare, o ja detta, tänkte jag o stanna där )
S: nej.
M: men varför säger du att jag får välja när jag inte får. (trycker vidare)
S: för det va inget bra,
S: vänta tillbaka (jag tycker tillbaka) en till.
S: så det ska vi se...

ja men tack för jag fick bestämma sötnöt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0