jaha!

ja då har man börjat skriva här inne i gen. vet inte riktigt varför.... blev bara så :P

helgen har varit riktigt mysig, flimkväll med thess i fredags, fast vi itne kolla någon film. massa prat som vanligt o tacos :)
lördagen satt man hon thess i gen blev ännu mer tacos o lite vin. sen utgång kanske ett glas för mycket, men tyckte itne det gjorde något :P
o i går va slläkten nilsson först ute i vadensjö för lite mer tacos o se bar det av till fredriksdal för att tittat på "gröna hissen" riktigt rolig föreställning. se den om ni kan. o mitt jobbiga garv, har börjat med nått sånt här högt o förfärligt garv som itne går o stoppa, jag lovar jag här försökt :P

snart blir det jobb...

Kommentarer
Postat av: pia

Jag hörde inte ditt garv!!!! Det är bra att skratta, ett gott skratt förlänger livet!! Ha de ! Kram =)

2010-08-24 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0