Kräftskiva

i lördags hade jag kräftskiva. 4 gånge jag har det o deta är absolut inte sista :)
jag kommer visa bilder en dag då jag sitter vid en bra dator.

nu börjar jag käna mig sjuk o hängig...
Men jobb om lite mer än en timme.




Jag efterlysser min jacka, jag la den här (på bilden) koffe hade råkat ta med sig en av mina jackor halvvägs ner till stan, nyckter som man va skulle man hitta en buska att lägga den i. o det hittade jag ju, jätte bra, en rosenbuske med röda rosor på, då kommer ju min jacka (som är röd) se ut som rosor i busken, tänkte jag så klockt ;P dagen efter när jag skulle hämta jackan: ja buske o buske, tre kvistarsom står från maken med rosa roser på...och utan jacka :( Bra maija! men vilken kräftskiva :D



igår - Underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0