Julafton...

Jag och christopher vaknade om varranat de första timmarna varje gång sa vi god jul. sen somnade vi om :) men vid halv 10 så bestämde vi oss för att vi ville byta julklappar, alltså direkt när vi vaknade. jag fick n julklapp som jag aldrig hade kunnat tänka mig. men som jag blev jätte glad för. Jag fick en digitalfotoram. men i och med att det va ett väldigt stort projekt att få in bilderna och dyrt så jag ska lämna tillbakaden och tatuera mig :)
stoffie fick 2 tröjer en tjocke tröja o en t tröja :)

jul frulle!


Stoffie


 emil o hans frisyr...


christopher gör sig redo för dagen ;)


Jag åkte till morfar:
Malou o Marwin


Jag o timelim tvillingkusinen :P


Malin pytte o sofie. alla har rött o svart förutom sofie...


jag o lou


Malin, morbror jonas o tim


sofie va tomten i år...


moster pia


Mamma o morfar


Malou lagom nöjd.


så såg min jul ut :)
Takc för alla jätte fina julklappar...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha snygg Min pojkvän :)

2010-12-25 @ 18:18:12
URL: http://sveeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0