Galen eller vad?

ja va gör man inte för de man tycker om :P

i morse körde jag hem från svalöv då stoffie skulle vara i svalöv under dagen med skolan. det va små läskigt men ingen större fara :P men sen fick jag ju för mig att hämta honom med :P o det va itne lika kul, helt tumt på motorvägen då såg jag nör jag körde förbi den vid 2 tiden. vi körde hem en snabbis till honom sen fick vi för oss att vi skulle in till stan igen.

o i dag har stoffe man fått sina glasögon :) han är så fin i dom tycker jag...

så vi körde in o köpte med oss fika på vägen hem till mig. sen körde han hem igen vid 5 tiden, kvar över 5 ringde han  då va han vid skanskarundelen. i vanliga fall tar det 3 min. men det kommer nog ta ett bra tag till innan han kommer hem.

mer eller mindre va jag vill ha sagt är att vi ligger aldrig ute o kör i vanliga fall förutom fram och tillbaka till varandra. men den hitills snöigasta dagen i år ska vi ut o köra över allt.

men nu sitter jag här i min ensamhet, o det ä riktigt skönt ska jag ta o säga.

men eget jobb o lägenhet hade inte varit helt fel :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0