Händer inte mycket!


jag går ju ut med lilla doglas 3 dagar i veckan, så nu mera så får jag en veckopeng :) doglas är en liten jack russel, jag tror han heter doglas, men jag kallar han det i vilket fall, lite knepigare än malou men en väldigt söt liten sak är han.

ska snart iväg trän o sen ska jag nog hem till stoffie i dag igen, mesta av min tid går dit faktiskt, väldigt skönt om jag ska vara ärklig :D menar hemma i mammas storarum kan man ju inte befinna sig hela dagarna, eller på dagarna sitter jag ju faktiskt här men lagom till mamma är på väg hem så sticker jag, vi missar vandra alltid. men min lilla mor jobbar ju alltid över this days...

mina vänner ser jag inte skymten av :( men tycker de kan hörav av sig när de kan :)


nej nu ut med lou sen träna o sen billeberga :) i dag hänger lilla lou med, hon gillar sin valp by (där hon växte upp)

ha det bra alla // Maija

en 8veckors maou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0