Länge Länge länge sedan!

Hej!

ja det va ju ett tag sedan. mycket som har hänt sen sist ju. jag har flyttat hem til min mors storarum. det har varit jul o nyår o stoffie är min :P

annars itne mycket dagarna går fort o jag har o göra hela tiden fast att jag inte gör något. tränar o står i gör jag helt klart. riktig biff är man :P iniwini har fått o jobb o några dagar innan det så blev hon klar med sin utbilldning. s duktig är hon, hon flyttar snart till mindre. o finare :D jjjjaaaa


någon jag saknar o har försvunnit helt för mig är min lilla thäläs. vi ses nästan inte mer :( det vill jag ändra på:
(et här är bildern under en period på 4-5år) o i dag vet ju alla att jag är brunet sen ett halvår tillbaka o det har jag ju inga bilder med min bästaste thess, komm tillbaxs, hela världen är så underbar <3



















vi i många år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0