Sitter i Göteborg!

Ja, sitter här på mitt fin fina hotell, får väl se om jag kan visa lite bilder sen. men det är dock itne kul. helt ensam o i dag har jag bestämt mig för att skita i att äta. jag vill iten betalla det själv.

ja vad gör maija i göteborg?
- jo jag dömer. har dömte hala dagen tror det va närmre 80 åkare i dag, visa grupper va med 17 åkare i som vi skulle plasera ut till 1-17. itne det lättaste ska jag säga. uch, inget dröm censrie precis.

ska döma i morgon igen. men lite lika länge o itne lika många...

väldigt kul o kolla klänningarna på de små tjejern, i dag så va där en tjej som hade vit klänning med svarta sprikar i olika former på kjolen o så tänkte jag jaså hon ska va en lite kosa. - men varför har kosan fjäder liknande saker på händerna o runt halsen? jag fick iten alls ihoppa det och i slutet blev jag ännu mer förvirrad när tjejen gör en sån där kanin min ni vet. (varför gör den lilla kon så där liksom) o ingen kosmusik. eller kanini. eller va hon nu skulle vara. väldigt förvirrande.

nej nu ska jag upp på rummet o kränga bejcon chips o godis som kommer vara min kvällsmat i dag...
sen ska jag krypa ner i bingen, för blev inte mycket sömn i natt, hur kan folk tycka det är kul med hotell, speciellt ni som gör en sak av hotellet, nej mer galla på det en annan dag...

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0