Gud va svårt,

det har varit att komma in här då. har prövat flera gånger under natten, utan resultat.Men nu så :D

har egentligen inget att skriva, natten är snart över o jag ska hem o sova, gud va skönt det ska bli o få sova i dag. blev ju sån stressig dag i går, när jag skulle till doktorn o allt, det gick bra annars, jag berättade mina fel o prister o hon skulle åtgärda detta :P haha nej skoja.

ska ta prover i nästa vecka hade jag tänkt sen blir det ny tid 3 veckor efter det för att se hur det ligger till med mig egentligen, ska bli skönt o se vad hon har o säga :)

ja annars kommer jag sova bort en solig dag till, och i dag börjar man 19 i stället för 22 som vanligt o slutar 7 på fredag hem o sova några timmar för sen köra till ikea o vidare till mor plocka ihopa alla mina saker o sen till mitt nya place :)

så ser det ut än så länge o så långt.
ha det bra // Maija


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0