Karnevalen :)

jag o thess stack till karnevaln vid halv 8. blev langos o sen gick vi in o satt oss på torget. hittade lite bekanta där med så blev riktigt bra till varkligheten sprang i kapp mig o gav mig ett sånt hårt jävla knytnävesslag så jag inte viste var jag skulle ta vägen så du va det dags att sticka hem.

även 22.20 kom jag på att jag inte hade bil i morgon bitti kl 7 på morgonen, då man måste köra till mitt jobb. jag har inget fokus alls, allt är tappat. men sån tur va så han man världens bästa vänner som hjälper en. tack <3

nu måset jag sova, sängen kallar.

varför kan man inte få välja sina situationer själv! FAN!

världens bästa människa! jag o thess


tack sara p :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0