Oj då!

vilken höjning på mina läsare sista tiden. förmodar att ni är här inne för en sak...

men då ska jag fya er lite först. Jag vet att man inte vet vad man ska säga. men det räcker med att: "jag har hört vad som hänt, jätte tråkigt." eller liknande. inte deta spionerandet o låstas som att inget hänt o ni bara råkade trilla in här tex. visa för fan att ni finns där, så om ni bara vet va mitt namn är eller liknande, jag hade uppskattat det...

till sak då, så ni får reda på vad ni vill.

Jag är sjuk i huvudet, jag är världens bästa människa. jag har varit arg. men jag har lagt ner. det hjälper inte. detta handlar inte om att förlåta. för det är inte jag, har försökt, för men det går inte. men jag är en människa som är duktig på att gå vidare, se framåt, inte grubbla över gammalt.

jag är innerst inne nått så oerhört förbannad o äcklad. Ögonkontakt är inte att räkna med. djupa sår som kommer ta långtid att läka.

Jag är en riktigt vän och jag är en san vän. Om du en gång kommit in genom hjärtats portar så har du väldigt svårt för att ta dig där i från vill jag lova...

tiden läker alla sår,
och jag tror på karma, (man får vad man förtjänar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0