Underbara människor!

Min farmor ringde för en stund sedan, o berättade att hon va en av de som läste min blogg o att hon stod å min sida (jag förstår att det är något hemskt som hänt dig). min farmor är 83 år o läser min blogg :) underbart :) hon ringde och även och sa att min skrift blivit mycket bättre och att jag knppat hade några stavfel, vilket jag inte alls tänkt på, och att min text är mer eller mindre läslig.

vi skojade lite om att jag alltid skulle vara arg när jag skrev då om det nu blev så bra :P
Men nog ingen bra ide ändå, hehe.

Underbara släkt o vänner som bryr er så tack, ni andra lysser fortfarande med er frånvaro.

Men tack, ni är underbara människor <3

Kommentarer
Postat av: Sara P

Tänker på dig och tycker du är värd något så mycket bättre, kramar sara

2010-07-15 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0