Världens konstigaste dröm!

ja jag sover bra om nätterna i min nya säng o nya lägenhetn o med allt som hänt.

i natt bodde jag ihoppa med stoffie tror jag, killen va bara allmänt sudig o va inte med i drömmen, påm så sätt.
Jag bodde rätt stort med två våningar. och jag hade fått två inneboende, o de va inga mindre än Ett gammalt sambo X till mig o hans sambo. (tror ni kan räkna ut vilka ni är) 

jag hade låtit dom bo där på grund av att de inte kunde bo där de bodde nu och skulle bo hos mig tills det hitta nytt. andra gången man såga va vid mitt runda köksbord :P o det ända jag kommer ihåg va att jag fråga dom: Vad ska vi äta i morgon. för vi lagade alltid olika mat :P

precis innan jag vaknade så sa X till sin sambo, måset vi bo här kan hon inte flytta snart eller något liknande.
Men sambon, nej tyst nu. hon tyckte allt va jätte bra, riktigt trevlig tjej. dock inte x, men vi kommer ju itne så bra överens heller :P

sen vaknade jag

VA?

kanske inte så kul för er o läsa men väldigt konstigt o vakna upp fråns en sån dröm. så tyiskt av mig att bara släppa in vem som hälst o låta de bo hos med. mitt hem är ditt hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0