Första hela jobbe natten!

ja i går jobbade jag ju natt, skulle jobbat förnågra dagar med men fick jus ticka hem för att jag kräktes ju.
men det blev en bra o lugn natt, satt o titta film och orda o fixade där i mörkret. började även på en bok som jag länade av thess: filckan med dom rda skorna. inte kommit så långt, men väldigt söt liten bok, än så länge...

va även på kalas hos timelim, kom dock i mjukiskläder. tror folket klara sig, åt förmycket kakor i och med att jag fortfarande va öm o tum i magen... sen blev det trumer gittar o sång med kusiner, syskon o kusinskusiner. jag stod dock för dansen, o maln titta på. kommer bilder snart det lovar jag:)

nu är det en timma till jobb o den timmen ska jag krypa ner i sängen med stoffie :) parlamentet på tv ju:D

ha det bra alla // Maija 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0