Hemma!

ja, jag sitter hemma för en gång skull :) hemma hos mamma då :P
sitter o tvättar, eller ja den befinner sig nere i källaren :)

ska träffa ina i dag, skulle tränat o sola med med orkar inte, kanske sola senare, men träna orkar jag inte, jag tog mig en tårt bit o en kaka i stället :)

o det blev inga skor i går, blev ett par riktigt fina skinvantar i stället :) jjaaaa.

nej dåligt med bilder men i dag har jag laddat min kamera i stället. så ska fota lite, hade tänkt töma mobilen också men sladden till det är nog någonstans långt nere i källaren fint inpackad, så det får bli när man flyttar här ifårn.

ha det bra alla // Maija

o PS: thess ska köpa såna skor, kul va :P

upp daterar med lite bilder som jag itne trodde jag hade på mig o ina men här kommer dom :D

jag o ina turade hbg/hgö. sista bitten gömde vi oss på toan. olaglig turning :P


Hemma hos mig på fest, något för sofie :)
 

Jag o ina skulle på utklädnings party :D


Kommentarer
Postat av: Inafina

Ha,ha. Den första bilden från vår hbg/helsingör tur hade jag ingen aning om att den ens fanns, haha! Fan va vi är SNYGGA!! :P Puss

2010-03-31 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0