Ledig!

jobbade kväll i heljen så jobba till 10 o i går började jag 7-17 så det blev lagom hårt. så i dag fick amn sova länge. men dags för jobb i morgon igen fram til lördag.

sen blir det fest för i morgon blir man äldre.

mer då, ja jag har glömt min tele ute i b-berga, så ska köra ut o hämta den där snart sen ska jag kanske tvätta bilden, hur man nu gör det. någon som vill följa med?


här även fått svar från en lägenhet då, så det ahndar bara om att trycka ja eller nej, o för att göra det lite roligare så är det thess lägenhet, alltså e 1:a och vi är ju två som ska flytta ihopa så tror det blir itne litet men vi ska diskutera det i kväll, för lägenheten är sjuk snygg.

o ja, jag o stoffieman pratar om att flytta ihoppa, och jag vet va alla era komentarer är så ni kan vara tysta, har alltid gjort som jag själv velat och kommer faktsikt fortsätta med det. ;P

för jag är världens lyckligaste <3

nej nu ska jag se till o få tummen ur...
ha det bra // Maija


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, gud här går det fort i svängarna :) är det i stan eller? lycka till med lägenhetsfixet då tiihi :) kram

2010-03-09 @ 22:19:51
URL: http://sveeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0