Senaste tiden!

ta tiden går riktigt fort :)
snart är min jobbe månad slut. har inte varit det minsta jobbigt faktiskt :)
men kommer ha nätter nu, har faktiskt byttat bort en för kände att 4 stycken på rad va lite för mycket.
men det blir 4 nätter än då, men ut brätt. det ska nog gå jätte bra.
har varit hos thess o lånade alt hon hade...

o i går va man ju med thess, alltid lika skönt o umgås med henne, man blir lite mer klar i huvudet. men vet inte riktigt om det hjälpte något i går. men tror det kommer göra det i slut änden :D
thess är bäst <3

i heljen hade jag ju tjej kväll med, tack tjejer: elin, thess, lovisa, tillan, natta, mitzo, sutt.
jätte trevligt, blev itne allt för kul i stan sen. tråkigt nog. blev av med tjejerna o man känner sig gammal när man går ut, det är inte kul :(


nu ska jag snart iväg o sola, sen blir dett jobb i natt...

ha det bra alla // maija

tihi, gammal bild på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0