Akuten!

hmm, stavas det bara med ett t. akuten?
ser ju mest naturligt ut så om inget annat.... så så blir det i min lilla värld :)

jag va hemma vid halv 9 gav malou mat o gick ut med henne. kom in hälde upp ett glas vatten, lite pippifrö o skulle precis sätta mig ner i soffan för att äntligen få sitta o koppla av. jag hinner börja böja på knäna så säger stoffie. - vi ska till akuten, vi måset köra nu...

hans knä klabbar. så vi åka upp satt oss. o vi blev hjärtligtvälkommna att komma ditt i morgon 7.45.
vi va hemma igen vid 11. men i morgon får stoffie man åka med sin far ditt. jag vill sova, så får han höra av sig om han är döende eller benet ska kappas eller något :P
nej uch inte skämta om något sånt.

nej nu kallar sängen.
ha det bra gott folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0