Sen begynnelsen...

Kolla igenom bildern man har sparade här inne på bloggen. spännande :P

Här kommer bilder från blogges början som är från väldigt tidigt 2009-2010.

Kommer ni ihåg:

Thess gamla lägenhet. Thess, thessa, ina o jag


malou i gamla lägenheten


maija provar hatt i stockholm


i thess mormors koleni grillning :)


jag o thess tramsar utan för -allt i gläntan


jag o malou på exan


jag o thess kubbar oss :P


malou älskar trädgårdsarbete :)


mitt i målningen lärde jag mig göra utbakad fläta på mig själv :P


en drink för mycket på valborg


malou älskar lukta "friskt"


kajas skulle flytta till halmstad o aldrig komma tillbaka.
sara, pernilla, maja, jag, tilly o kajsa


bloggfest victoria o jag


simons student. alla kusinerna o anna - johan


vardags livet för sofie... midsommar


Fått en armbåge i huvudet:
 

o var har den färgen tagit vägen?
 

natta, thess, ina o jag. Någon lek av något slag :P


då o inte igen !?


malou väntar på varsegod så hon kan ta en tugga på charlie.
en svala som vi räddade innan vi avlivade honom :P


jag skulle släppa charlie fri, trodde jag :P gick inte allt för bra...


Grr :)


jag elin, lovisa


Hemma hos farmor.


på väg till inflyttningsfest hot tillan... (gamala lägehneten)


jag o malin på släkt trägg i b-berga. (sjukt varmt den dagen)


jag kör ner svalöf weibulls bild i diket :P bra sommarjobbare...


jag o arbetskolegan linda ;) så man fick lite roligt på jobb...


sofie tar bilder på mig o malou


 jag, inte den bästa bilden...


kräftskiva i lovisas koleni


jag blir brunhårgi. ja sofie, tillan o amanda


taco kväll hos mig, thess ina o jag


på furtuventura. sofie fotar mig lite. dock inte så duktig på modellandet :P


jag sofie, pytte, morfar o mamma


kajsa o markus, typ en månad innan linnéa-mi kom :)


elinores student, jag, ina, sofie, elin o teresia


jag o thess, henne o nicklas inflyttningsfest...


galenskaper med kusinern!


världens bästa sommar med thess <3


kräftskiva thess


En helg i danmark. jag o thess

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina bilder=) Mycket har hänt...

Måste bara rätta dig att bilden på mig, Marcus och magen är tagen exakt en vecka innan Linnéa-Mi kom =)

2010-11-05 @ 00:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0