Helgen!


Fredagen: ja då tog vi det bara ugnt jag va hemma hos pappa o hämta lite spel. emn blev inget spelat på kvällen. jag o stoffie va bara i billeberga o kopplade av.

Lördagen: vi åkte in till landskrona vid halv 11, åt lite frukost hemma oss mig, sen gick vi faktiskt och vilade. vid halv 1 började jag göra vid mig för isbanan, så vid 1 tiden befan jag o stoffie oss ute på isbanan. Jag började göra jul shows program med barnen. jätte kul, medans stoffie tittade på (då o då i alla fall :D ) efter det cyklade jag bort och handlade lite.
så sen började kanelbullsbakandet.
stoffie gjorde det mesta faktiskt om jag ska erkänna. han är så duktig på allt i köket :)
Senare på kvällen blev jag bjuden på middag på dannys, blev en riktigt god planka. MmMMmMm.
sen blev det bara en lugn afton hemma hos stoffie.

Man tager va man hager, ja det är en vinflaska ni ser ;)



kanel/kademuma bullar :)


ja jag håler sten koll på kanelbullarna i ugnen :)


mmm bullar...


Söndagen: bestod av en storstädning av stoffies lägenhet. jag o stoffie hade även en liten kinkdag. vi skulle ha tänat med men hoppa av när jag så vilka som va där :P fjantigt jag vet... vi åkte hem till mig vid 3 tiden, jag städa o pyssla lite och tog det bara allmänt lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0