Liseberg!

vi va på liseberg på lördagen. från 2-6.. sen blev det alldeles för kallt... men det va helt underbart, riktigt finn. nästan ltie som man är i en annan värld... om ni har chansen så åk ditt, jätte kul med barn med... (-8 på dagen)

Tomtens renar.


Kaninens hus.


ja det ser ni ju va det är :P


va o tittade en liten pjäs med, de sjöng alla jul sångerna.
hade en liten sovade 4åring i knäet när jag tog denna bilden, proffsigt tycker jag :P


liseberskanin on ice. det va här jag nästan fällde en tår :P
tihi tramsigt emn det va riktigt bra o riktigt fint :)


så här va man klädd, första gången jag va där men ändå jag so va bäst klädd av de alla.
jag frös om jag satt still ett tag men blev varm så fort jag röde på mig igen.
mössa, halsduk, jacka, tjocktröja, långarmad, linne, tärmobyxer, jeans, underbyxor, "uggs", raggsokar, strumpor, fingervantar o tumvantar... där ser ni även mitt rum med :)



 fick gratis band som assistent, bleb mycket farfars bilar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0