skulle behöva!

en solsemster. försöker vända o vrida påa llt så jag skulle kunna åka när jag är ledig vid jul. mina exem tar verkligen kål på mig. de har kommit tidigare i år och mycket mer än va det brukar. inte kul alls. men men sommaren är ju här om 8-9 månader igen. så får väl hålla ut...

sen en sak till, träning. istället för att kränga all detta godis, popcorn, kakor o massdrikandet av cola. (ja, allt som har socker i sig går ner) jag vill få igång min träning igen. vilja ha lust att träna o ha pengar till det :P
jag älskar ju träna och har alltid gjort, var har det tagit vägen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att godis gör så att du får eksem va? Enda du egentligen ska äta är popcorn, i godis väg. Sen är det viktigt med vantar när du är ute i kylan!

2010-11-15 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0