Uch va trött jag är!

ja sitter uppe  än. stoffie snarkar brevid mig o har gjort det ett bra tag nu :P mina ögenlock är sjukt tunga o de har de varit bra länge. men stoffie skrämde mig innan att det va en spindel i sängen, och efter drömmen jag hade för snart 2 år sedan (som ni kanske minns som följer min blogg)så kan jag få "små" (ren panik) noja av de små varelserna i oväntade händelser/ställen. 

kommer ni ihåg --->jag vaknade av mitt egna skrick och hade träningsvärk i lungerna två dagar senare. uch va jobbigt det va då. har varit bra jätte länge o är inte rädd för spindlar i vanliga fall.

men nu har jag lugnat ner mig lite o känner att jag borde sova nu.

så får väl säga god natt då o får visa en annan dag va helgen har bjudit på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0