Designe!

fixade bilden i dag :P större  nyare ;P bra va.. men skulle vilja öndra hela designen på bloggen. har varit så lat o inte tagit tag o fråga någon. själv är jag fruktansvärt dålig o alldelse för otålig för att klara av att göra det själv :P

kamillsan skulle du vilja hjälpa mig lite?
så klart bara om du orkar tid o lust så klart :)

nej nu ska jag sätta igång min sista film för natten se får vi se om man  orkar läsa lite eller om ögonen drar ihoppa sig då :S

jobba på nya jobbet i går 14-18 sen natt (på gammla jobbet) 22-07,
upp kl 14 för att stå på isen o aggera tränare 14.30-18.00 hem o sova för att åka till jobb 22-07.
i morgon blir det att gå upp vid 1 för att sen vara på nya jobbet 14.30- förhoppningsvis kan jag gå kl 18, för annars tror jag att jag faller ihopa.

Jag vill sova utan att känna att jag bara vilar. ledig torsdag för att aggera tränare på fredag igen för att sen jobba lör-mån...

Slitsammt men gillas :)
Saknar dock vovven min <3


Kommentarer
Postat av: Millan

Klart jag kan hjälpa dig, ( om de va mig du menade ) haha, men jag vet inte om jag är så jäkla bra alltså. men jag kan jö prova så får vi se hur de blir.. haha :) pussis<3

2010-09-09 @ 10:56:03
URL: http://kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0