Tyckte det va svårt!

ja tyckte det tills i dag behövde itne höra mycket om det. Lyssnade på alliansen i går o lyssna på det rödgörna i dag. de blå va jätte bra, varför tycker jag inte om dessa tänkte jag efter 2 timmar när det va slut.

i dag va det de rödgröna, det tog en halv timme, ja just det. ja ännu i år är jag röd... :) tror jag har varit det sen 3-4 års ålderna. morfars tös som man är :)
o Så klart har jag en åskit med. okrar inte ta hela här och är inte alls så passa bra insatt i år.

Läste detta inne på FB, vet inte vem det va som skrev det?
"...så är det ändå en miljon idioter som ska rösta på moderaterna, för att dom blir upphetsade av sig själv i tankarna på grund av att dom röstat på ett parti skapat för överklassen och därmed själv TROR att dom tillhör den skaran ! .. Det är ändå gans...ka smart tycker jag att rösta utifrån sina drömvisioner om rikedom och inte verkligheten man verkligen befinner sig i .. lol."

tihi, lite så är det nog, precis som man ska ha senaste mobilen, tajtaste o dyraste byxorna, finast bil, störst hus. Om jag röstar rikt så är jag kanke rik?
tråkigt bara om man bilr grundlurad o sitter där en dag, i skiten :P

som sagt så är jag inte så insatt så ska inte säga för mycket. eller lite om sverigedemokraterna, rädda? kanske för utveklingen, förändring o skyller det på invandringen? det där är ju inget riktigt parti, seriöst skärpning...

nej, får väl vara hålla mig tills det röda, fast min favvo färg är görn...

ta det nu inte allt för seriöst gott folk, jag jobbar ju trots allt att ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med det där fb citatet, precis samma som jag brukar säga! Man ser det så ofta. Folk vill även gärna tro att dom är undantag, att det kommer gå bättre för dom pga detta ryktet om att "arbetslösa är lata".. då tänker folk automatiskt.. att jag är inte lat därför kommer jag få jobb. Vilket inte är hela sanningen.

2010-09-16 @ 12:41:27
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com
Postat av: Elinore

Ja, jag är vänsterpartist! Men huvudsaken är att de rödgröna vinner på Söndag. Vinner inte dem så kan vi bara sitta och vänta på att Sverige kommer gå åt helvete. I många år har Stockholmarna sagt: sälj Skåne till Danmark. Det skulle fan inte förvåna mig om moderaterna gör det! dom säljer ju allt!!!

2010-09-17 @ 23:12:05
Postat av: sofie

hahahah, du är rolig du Elinore :)

2010-09-17 @ 23:54:26
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0