Ännu en dag!

Ännu en dag avklarad. Om man nu ska vara så hård vid dagarna. va i stan i dag fick tag på det jag sulle. blev riktigt nöjd :) tänkte snart hoppa in i badet, har varit och tränat och efter det så körde jag mamma o hennes vänner till hbg för en ute kväll :)
stoffie befinner sig hemms hos en vän i jag befinner mig i ensamheten. vilket som kan vara väldigt skönt ibland.

Mina taknar:
Min lilla familj och så klart nära och kära med som oroar sig. Ni behöver inte göra det. Vist, visa stunder flyger tankarna iväg o jag har en jobbig stund eller dag. Men det går över och jag vet att jag har enormt stöd. Men jag hoppas innerligt och tror på ett bra besked när nästa brev kommer. Det behöver vi känner jag :) Annars får man nog börja tänka om helt. Men det får vi ta då.

M <3 C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0