Bestämt mig!

Vet ni hur dum jag va igår.
Jag satt o tittade på olika forumangående cellförändringar. Jag vill veta lite om hur allt går sen. Men jag fick inte fram något mer än ajg redan viste. Läste mest om tjejer som hade lätta förändringar o viste inte alls vad som skulle hända o såg bara döden framför sig. lite patetisk när man läser det så, men jag förstår hur de tänker och det verkar itne som L-a är ensam om att inte ge ut någon information. Eller ge fruktansvärt dålig information.

Jag förstår att läkare inte vill skrämma upp kvinnorna som råkar ut för sånt här. men Detta är ju helt patetiskt. Hellre veta lite för mycket och veta vad som kan hända i absolut värsta läge än att inte veta något alls...

Med alla sent somnande kvällar har gjort så man tänkte väldigt mycket o jag har kommit fram till väldigt bra saker. Och det kommer jag hålla fast vid. Hårt Hårt Hårt.  Det är det så här det kommer bli.



5 och 15 en rätt står skillnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0