Det kommer gå bra!

Det här med orden. Det kommer gå bra!

Ja har märkt det att när man förklarar för mäniskor vad som har hänt o man går igenom. så blir reaktionen ojdå. (det blir tyst en stund och orden:) Men det kommer bli bra. (kommer)

När jag hör det så ser jag mer eller mindra människor som tröstar sig själv, som intalar sig själv att det kommer gå bra. Jag förstår att Du/ni måset intala er själv för att kunna känna att ni kan vara där för mig :)

Så detta är ingen pick. Utan jag tycker bara det är så gulligt. Jag har aldrig sett det innan.

Vad orden Detta kommer gå bra, igentligen betyder :)

Ni är guld världa min underbara omgivning <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min underbara lilla tös

Älskar díg så.......

Tankarna går till dig flera gånger om dagen. Vi tar en dag i sänder och försöker låta bli att tänka på något besked vi ännu inte fått. Jag finns här alltid. Jag säger som andra Det kommer bli bra! Possitiva tankar kan försätta berg

Kramen

2011-04-10 @ 12:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0