Fortsättningen!

Så, nu när jag ändå är igång så får jag väl förklara vad som hänt sista tiden med cellförändringen. Det ringde för ca 1½ vecka sedan och de berättade att cellförädningen fortfarande va kraftig. Eller igen som jag har förståt det? nu när de har förklarat för mig senare. Man vet nog helt enkelt inte riktigt. Men så i måndags va jag på besök där igen. det skulle antingen bli en Liten operation igen eller att man bara knipsar små bitar för att ännu en gång så om det fortfarande finns cellförändring. Som det bev att jag fick göra i detta fallet. Så nu väntar jag igen för att få svar på hur det ser ut.

Mamma fick även en tele tid men min gyn-läkare. Så efter hon pratat med läkaren ringde hon till mig och förklarade lite till. Lite jag redan viste, lite jag glöm och lite nytt.

Hur känner man sig då?
Ja, jag vet faktiskt inte riktigt. Samtidigt som man faller står man som en påle i marken. Ibland känns det som ett vanligt litet problem som kommer försvinna som vilket tonårs problem och andra dagar ligger man där, ihopa krupen och inte förstår någonting.

Men jag vet. Att hur detta problemet än kommer sluta så kommer det ha ett bra slut. Med eller utan det andra. Jag kommer få allt jag vill ha.
Men alla tankar har funnits och jag har gått igenom vart ända ett av dom. Detta kommer gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0