Lägg ingen energi på det!

Ja, så säger stoffie. Men jag kännde att jag behövde skriva av mig ändå.
eller ska inte ens göra det ska lägga energin på träningen i stället.

Många tjejer brukar väl ta allt med lite lugn o sorgsen musik.
men sån är itne jag itne alls. elelr lyssnade på musik i går. Dansade framför speglen :)
Finns det något som ger en mer självförtoende :)

För brukade jag o thess träna box. fy vad det hjälpte och få ut all dålig energi på.
men i dag blir det styrketräning. riktigt skönt när man behöver tänke o vara lite små förbannad.
Man ger ju så mycket mer då :)

Men ja blir så satans förbanad på människor som inte förstår.
Jag har gått igenom detta tusen gånger innan.
Jag har varit 20 själv. säkert 3 gånger så jag kan spelat och alla dess regler.
Det va nog mer eller mindra jag som kom på spelet.
så om du vill bli mindre än va du redan är så får du jätte gärna försöka.

O fresten, Du kan mitt namn... Använd det! För fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0