dålig uppdatering!

Jag vet, jag vet. Men tror ni är trötta på att läsa om allt mitt jobbande. Helgen har inte beståt av annat än jobb jobb o mera jobb. Jag här även jobbat lite hos max. Super mysigt o riktigt trevligt att träffa familjen igen. jag har hunnit med att umgås lite med stoffie, kort spel, pizza, godis o massa larv. Men nu ska vi inte höras eller ses på några veckor så man kommer in i en normal vardag. Jag har även hunnit med en liten film kväll med thess o små tjejerna Emma o wilma. Idag ska jag stor städa lägenheten fixa o pyssla lite innan det är dags för jobb igen. Hoppas att er helg har varit underbar. Med mycket festivalande o annat härligt. Ha det super gott folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0