Frågan!

Har fått en fråga om varför jag o thess inte umgås med Ina mer. Om jag ska svara för thess först så har de aldrig riktigt umgåts själva så som jag o Ina utan vi har mer varit lilla ligan alla tillsammans (jag, thess, Ina o Elin). Men de har så klart varit bra vänner det med :) jag o Ina va faktiskt o fika för inte så länge sedan. Vi fika på säkert 2 timmar o bara tog igenom gammal tid. Men efter vad som hände förra sommaren (vilket jag inte kommer ta upp mer iochmed att det är ett avslutat kappitel) så har våran vänskap ändrats drastiskt. Men vi har inget osakt o vi har kontakten. Ina håller just nu på att flytta till Malmö precis som Elin gjort. Ina har jobbat i hbg men ska även börja jobba i Malmö alltså blir det svårt med att ha en vardags kontakt. Men Ina kommer alltid finnas i mitt hjärta o jag älskar henne fast att jag gör det på avstånd. Det är inte någon som kan ta det vi haft o gått igenom med åren ifrån oss. Jag kan Ina innan o utan, nu o för alltid. <3 o jag hoppas jag träffar henne o tjejerna den 17de då det är tjejkväll i Malmö :) hoppas det va svar på den fråga. O ja jag ska försöka blogga mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0