Gammalt!

Sitter hemma hos mamma nu. fick bara lust att slänga upp lite gammla bilder. inte så ofta jag får titta på någa bilder överhuvudtaget har bilder överallt o ingenstans.

Har ju ingen egen dator o har ingen tanka på att skaffa det på ett tag heller faktiskt :)

Grr :)


Många årsedan, hur många vet jag inte. kan vara så att jag är 20 på denna bilden :)


de bästaste :) fast jag har en väldig ful sak på mig.. pii


Familjen i Australien :)


tjejerna i Austalien.
Efter det kommer jag alltid ha sandra i mitt liv
o det är jag väldigt glad o lycklig över :)


Blev inte så många ändå, känner att jag måset ut o gå. har blivit en ny drog för mig, varför? vet jag inte, men skönt är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0